piątek, 27 maja 2016

Różane uniesienia

Dziś rano ugotowałam kaszkę mannę. Poszperałam u szafce pod parapetem. i co znalazłam???
O kurcze!!! Zaplątał i się jeden słoiczek syropu różanego sprzed trzech lat.
Łooo Matko!!! czy to się  jeszcze nadaje? czy pachnie? czy...?




Hmmmm....
mniam....
działa. Ma 3 lata i działa. Może trochę kolor tylko stracił. Ale smak jest ok.




Taaaak...róże kwitną i jakoś tak dużo płatków dziś nazbierałam.


No i dylemat.Co z nich zrobić? Tym razem zdecydowałam się na płatki róży w cukrze.
Wzięłam małe słoiczki- 100 ml. Wyparzone słoiczki napełniłam 2/5 płatkami, 


2/5 dosypałam cukru


 i 1/5 dolałam wody.
Następnie pasteryzowałam 50 minut.



Potem wyjęłam z kotła i ustawiłam do góry dnem. Tak zostaną do jutra.


 A jutro zobaczymy co z tego wyjdzie.....


pysznych różanych inspiracji życzy Ziołowy Smak Zdrowia:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz